Friends

Pages

misi memiliki 1 dinar restu berhasil akhirnye

penantian utk memliki dinar kedue akhirnye tercapai bile dinar yg aku order ari senin sampai pade ari selase.urusan penjualan dan penghantaran sgt smooth.ayat,hahaha.so basically,ni dinar kedue aku selepas dinar muslim yg aku beli tahun lepas.malangnye,dinar tersebut telah selamat dijual kerane waktu tu aku betul2 perlukan duit sgt2.
act,x perlu untuk jual dinar tu untuk dapatkan duit sebab pajak je dah boleh dpt duit,tp itula,ilmu x byk lg time tu,xpela,redha jek

ok,kite sambung ttg topik utame.kt bawah ni adelah gambo serte sedikit info ttg dinar milik tuan punye blog.hahaha


Jenis: Syiling Emas
Syarikat: OneAsia Gold Mint Sdn Bhd 
Berat: 4,25 gram
Ketulenan: 917 (22K) Emas
Sijil : Ada
Bekas: Kapsul Plastik

amacam?cun?cun la beb.hahaha.ni gambo real die yg ak snap gune hp sony eriksen aku.siap dgn sijil ketulinan dr syarikat.penting ke sijil ni?act,untuk memajak,certain ar-rahnu perlukan sijil but certain don't.so,depend pade tempat kat mane nk pajak.tp,dah ade sijil,kire safe la


ok,ni plak adelah dinar muslim merangkap dinar pertame aku.beli tahun lepas RM530.sekarang x dapat da harge tu.koman2 dlm RM620-RM650.amacam?tu la ak rase rugi g jual.huhu

ape beze dgn dinar restu?perhatikan tulisan 1 dinar tuh.dinar restu dlm tulisan rumi and dinar muslim dlm tulisan jawi

so aku rase takat ni dulu.len kali ak cite sket sal emas ni.dlm post aku yg lepas pon aku ckp aku akan cite sal perak kan?so tunggu la ek,post tu akan dtg jua.haha.chow

5 comments:

Kedai Emas Buka 24Jam.Pembeli Emas 24Jam.Kami sedia membeli semua jenis emas,surat pajak/ar-rahnu/surat pajak tamat tempoh diterima,white gold,platinum,silver,hand phone (iphone 7,8 @ x, kereta & Jam tangan berjenama seperti Rolex,Tag Heuer dan lain-lain,Beg Berjenama/ Branded Bags seperti Chanel,Gucci,Hermes, Louis Vuitton, Balenciaga, Dior, Prada, Jimmy Choo,Miu Miu ,Bottega Vaneta dan Lain-Lain dengan harga Tinggi!!! Sila hubungi segera ditalian ☎012-991 4000
(24jam)WhatApp no: http://www.wasap.my/6012-9914000
Perkenal ada komisen.Agen Diperlukan Segera!!!!!
***Kami Ada Menjual Emas 916 Harga Lelong@Borong!!!!❌ada upah tukang ❌ ada Gst

mana nak jual dinar restu surat takda..?

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More