Friends

Pages

weyh....blog paling panas dah berjaye diterjah!

guys,lame x berceloteh.sebab?malas,bajet bizi,no idea,tenet putus(mmg hangin habes aku) and lagi 1 sebab aku tgh siapkan sebutir lagi blog aku yg aku khususkan utk diri aku sebagai ejen prabayar xoxdymium.sebelum tu aku nak sembang siket sal microworkers aku.boleh rujuk kat sini.patutnye duit aku bernilai usd15.00+ akan masuk arini malangnye x masuk2 gk lagi.mungkin silap aku request smlm lmbt kot.sepatutnye kene request pagi rabu mcm yg biase aku buat.tp smlm aku request ptg la plak.so kene tunggu next kames la plak.aiseh



xpela,sambung sal entry kali ni plak.so,secare kasarnye,dah hampir 98% siap and sedang touch up dgn sedikit info lagi beserte hiasan2 laen bagi memeriahkan lagi dan seterusnye menarik minat org ramai utk mengunjungi dan lepak berjam2 lamenye di sane.

aku pon dah letak iklan 125x125 kt blog aku.handmade beb.hahaha.sembang banyak x gune.aku x nak promosi diri aku sebagai ejen prepaid tersebut tp nak korang tgk sendiri hasil keje tgn aku.jenuh gak nk buat plus dgn kod2 html yg mmg %$#&@!!.hahaha

so,korang tgklah ek,then komen sket.komen positive,negative,aku xde hal.boleh klik sini,xpon sini,xpon sini.nk sini pon boleh.tekan ni pon xpe.pilih2

p/s : aku xtau apsal aku xboleh nak upload pic lg.aku gune mozilla,crash.gune chrome pon crash.ape pasal jadi gitu aku pon xtau.so,suram je la post ni tanpe gambo di awal entry

2 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More