Friends

Pages

(siri bergambar) ade ape dgn mudah.com my....?


well,arini aku pilih pasal website pengiklanan mudah.com.my.korang mesti biase kan dgn web ni?mudah dapat barang dan mudah juge kene scam.pendek kate segalenye mmg mudah la bg org ramai utk berurusan di mudah.com.my.arini xde mende pon nak tulis sebab mood lepas exam masih tinggi.ditambah pulak dgn exam tu sendiri yg tahi,menyebabkan aku just nak tepek gambar jek kat entry kali ni.(tepek gamba lagi menarik perhatian pembace dari ngomel ntah ape2,btol x?)

berbalik kpd tajuk asal iaitu mudah,ape yg biase korang cari kat mudah?hp?kasut?baju?kerete?so kat sini,aku just nak tunjuk siket betape berharge dan mudahnye mudah.com.my tuh.jom usha











p/s : aku baru lepas exam.doakan kejayaan aku.amin

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More