Friends

Pages

flashman...korang ingat lagi?


korang cam gambo tuh?siape?bekmen?suparmen?dash yankuro?spiderman?gaban?aish.....mende korang merepek ni.x laen x bukan adelah flashman! korang kenalkan flashman tuh?kalu da lupe,meh kite refresh balek



amacam?ingat dah?xleh lupe beb lagu die.mmg nostalgic btol.hahaha.ni la antare kartun yg aku minat selain cybercop,dash yankuro,power rangers,maskman,ultraman,dll.time kecik2 xpernah miss beb tgk katun ni.walo aku tau penuh dgn penipuan dan pendustaan,tapi cite ni mmg layan habes.sembang banyak x gune,jom kembalikan nostalgia ketike zaman remaje.ekekeke








aku tunggu gak kalau2 diorang ade wt movie or whatsoever utk katun ni.best wooo kalu ade.siap gaduh dgn adek aku lagi nk cop kaler merah.last2 aku yg dpt.mesti ah aku yg dpt.haha.so,katun feveret korang lak yg mane?

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More