Friends

Pages

income keempat dgn microworkers

ok dude,arini aku rase ringkas je aku conteng blog.just nak menunjuk duit aku dari microworkers(mw).xdela riban2 atau ratus2,belas2 jek.x mcm korang semue.entry aku yg laen pasal mw boleh tengok kat sini.berbaloi la buat keje kecik(micro) dgn pampasan yg aku dapat.pampasan?haha.so,kepade yg nak join mw,boleh klik sini.join percume,xde kene baya hape2.kalu nak join yg berbayar,boleh klik sini.ngeh3
oklah,sedikit info ttg mw yg aku duk sebok cite ni

how it works
buat keje2 simple cm komen,sign up,bookmarking and anda akan dibayar dari serendah $0.08 hingga $3.00


withdraw
-min $9.56
-paypal,alertpay,moneybroker
-kene request pin dulu.bile dpt pin(dlm tempoh 1-2 bulan) kene key in pin tesebut,baru akan dicashkan
-amek mase paling lame seminggu.tp biase ak wdraw rabu,kames pagi da masuk da


konsep 
-anda sbg majikan,mmberi upah utk melangsaikn kerje.cth bro nk tarik traffik ke blog,bro upah org
-anda sbg pekerje,dpt upah dgn buat keje.bro amek job yg majikan tu bg,bro akn dibayar upah


paham?ok,nanti aku post pulak cth keje yg korang kene buat utk dapat habuan.sementare tu,tgk2 la blog aku ni.ade spiderman kat belah kiri,ade guard belah kanan =P

2 comments:

pjg, kne ajar aku bende ni...
mcm masyuk jek!
nk msuk ni kne ade account pe lg?

masyuk kalu rajenla bro.ngeh3
nant ak post pasal mend ni
stay tune

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More