Friends

Pages

korang pernah berforum?


pernah?sat,korang tau kan forum tu ape?aku x maksudkan forum cam forum perdane tuh tapi aku maksudkan komuniti forum.kire bersosial secare maya.kalu korang rajen menge'surf' internet,terdapat byk forum kat malaysia ni.tu baru dlm negera,belum lagi luar negare
biasenye,forum ni dibuat oleh kumpulan2 atau individu yg fokus pade kerjaye atau hobi masing2.contohnye seperti
  1. forum mengenai forex
  2. forum mengenai bisnes internet
  3. forum mengenai motor/kerete/lori/beskal
  4. forum breakdance
  5. forum keagamaan
  6. forum santai/download
tu hanye sedikit dari forum2 yg diwujudkan.hakikatnye masih byk lagi forum yg bertemakan sesuatu 'skop' kat msia ni.ok,macam aku,mmg byk tempat aku aktif tp dulu la.skng ni aku hanye aktif pade beberape tempat shj iaitu
  1. carigold
  2. wangcyber
  3. ehoza(x aktif sgt)
  4. syok(x aktif sgt)
  5. warez(same gk,x aktif sgt)
aku rase takat ni dulu aku sembang sal forum.laen kali aku rajen aku tulis lagi.out dulu bebeh



2 comments:

Forumm..menarik & tertarik..byk info & kawan2 maya akan jd realiti jika kena gayanya..Tak rugi berforum ..cara belajar yang pantas..di samping berbisnez bg yang minat..

yeap..setuju dgn ko bro.forum ni kire kite besosial secare maya

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More