Friends

Pages

selamat tahun baru 2011 masihi













well,arini 01.01.2011,aku just nk wish selamat menyambut tahun baru 2011.so,cne dgn azam korang tahun lpas?setel sume ke?
bile dikate tahun baru,for sure dikaitkn dgn azam.so kat sini,ak nk share sket azam aku bg tahun 2011

  1. berjaye dgn cemerlang dlm exam besar aku bulan 3 nanti.ni yg paling penting
  2. mengubah perangai aku kpd yg lebey baek(perangai dgn tuhan,dgn manusie)
  3. pandai dan mule berfikir secare serius care utk manage kewangan
  4. mule mengketak2kan badan seperti semi bodybuilder.hahahah.semangat weyh ak nk achieve ni
  5. start cari duit sampingn,xkesala dgn ape care sekalipun asalkan halal
so basically,itu jek azam aku utk tahun ni.sekdar yg aku terpikir la.mungkin ade lg yg perlu aku tmbh cume skng ni aku x terpikir.so,korang plak cne?sharing is caring =P

manusie yg cemerlang adelah manusie yg ari ini lebey baek dr smlm dan bertangguh itu adelah pencuri mase

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More